Rachunek sumienia czy ankieta pedofila?

Nie modliłem się, przeklinałem, sięgałem po narkotyki, onanizowałem się, współżyłem z chłopakiem, z dziewczynką, nie chciałem rozmawiać z rodzicami o sprawach związanych z życiem małżeńskim. Jak informuje „Polska”, tej treści ściągawkę do spowiedzi otrzymali drugoklasiści w jednej z oświęcimskich szkół podstawowych.
www.polskatimes.pl

Napisane w Varia. Tagi: . 1 Comment »

Jedna odpowiedź to “Rachunek sumienia czy ankieta pedofila?”

  1. nomilk Says:

    śliczny tytuł i, jak dla mnie, pasuje jak ulał do zainteresowań księży. Czy księża przechodzą badania psychiatryczne?


Skomentuj

